MOvE ON>>>

Indahnya cinta jika besulam keikhlasan.Moleknya cinta andai setia yang dipertaruhkan dan untungnya bercinta jika berkekalan sampai bila -bila. Ustaz Ismail Kamus

Tuesday, February 26, 2008

-=|diri ku|=-

>_< skrg tgh buat java practical where have to buat programming...1 suasana dimana diriku agak lemah...rsa mcm nk menangis membuatnya huhuhuhu

senyuman?? hahaha aku masih gadis yg sma sja putus asa bukan sifatku namun kdg2 snyuman terhapus dri bibir jua....lemah?? bisa kh aku ketawa krana kelemahanku?? aku sedih dgn lemahnya diriku, sedih kerana diriku...

kala bersama2 dgn sekitar aku ialah aku yg ktawa, tersnyum, pTani yg ingin menjaga tanam2an...kala menghilang aku ialah aku yg sedih terhadap diri, aku ialah aku yg berusaha utk berlari kpdNYA, sentiasa ingin berlari pdNYA, aku yg rindu akan diriNYA

uhibbuki fillah

No comments: